Ţin in mod special să-mi cer scuze că a trecut ceva timp de la ultimul meu post, promit insă, că de acum să fiu prezent cu noi posturi şi noi păreri, indiferent de probleme şi prioade
F-86 SABRE
Astazi incep o nouă postare cu avionul F-86 SABRE, care a fost un avion de lupta transonic, a fost dezvoltat în anii '40 după Al Doilea Război Mondial și a fost unul dintre cele mai produse avioane de vînătoare cu reacție în era Războiului Rece. Avionul F-86 avea aerodinamica și controlul de zbor excelente și o viteză în jur de 1 Mach.Avionul poate fi recunsocut după: priza sa de aer din bot, culoarea gri cu camuflaje galbene și după personalitatea sa exemplară.
La sfârşitul celui de-al Doilea Război Mondial,producătorii de avioane-folosind datele studiilor germane- au început dezvoltarea primelor avioane de vânătoare cu reactie cu aripă în săgeată. Dintre acestea, aparatul North American F-86 SABRE este considerat ca unul dintre cele mai bune.
Deşi a fost dezvoltat la sfârşitul anilor 1940 şi a fost depăşit până la sfârşitul anului 1950, Sabre s-a dovedit versatil şi adaptabil, şi a continuat ca un luptător din prima linie în forţele aeriene. .Succesul acestuia a dus la o producţie extinsă de peste 7.800 de aeronave între 1949 şi 1956, în Statele Unite ale Americii, Japonia şi Italia..
North America a finalizat primul avion XP-86 pe 8 august 1947 şi a fost dezviltat intr-un moment în care era un mare interes pentru 'bariera sunetului"
La sfârşitul celui de-al Doilea Război Mondial,producătorii de avioane-folosind datele studiilor germane- au început dezvoltarea primelor avioane de vânătoare cu reactie cu aripă în săgeată. Dintre acestea, aparatul North American F-86 SABRE este considerat ca unul dintre cele mai bune.
Deşi a fost dezvoltat la sfârşitul anilor 1940 şi a fost depăşit până la sfârşitul anului 1950, Sabre s-a dovedit versatil şi adaptabil, şi a continuat ca un luptător din prima linie în forţele aeriene. .Succesul acestuia a dus la o producţie extinsă de peste 7.800 de aeronave între 1949 şi 1956, în Statele Unite ale Americii, Japonia şi Italia..
North America a finalizat primul avion XP-86 pe 8 august 1947 şi a fost dezviltat intr-un moment în care era un mare interes pentru 'bariera sunetului"
Specificatii (F-86F-40-NA)
Datele din America de Nord Sabre
Caracteristici generale - Echipaj: 1
- Lungime: 37 ft 1 in (11,4 m)
- Anvergura : 37 ft 0 în (11,3 m)
- Înălţime: 14 ft 1 in (4.5 m)
- Wing zona: 313.4 mp ft (29.11 m²)
- Greutate gol : 11,125 lb (5,046 kg)
- Greutate încărcat: 15,198 lb (6,894 kg)
- Max. greutate la decolare : 18,152 lb (8,234 kg)
- Motopropulsor : 1 × General Electric J47-GE-27 turboreactoare , 5910 livre (tracţiune maximă la 7.950 rpm, timp de cinci minute), (26.3 kN)
- Dispoziţiile de combustibil de încărcare de combustibil intern: 437 galoane SUA (1650 L)), tancuri Drop: 2 x 200 galoane SUA (760 L), JP-4 de combustibil
- Viteza maxima : 1,106 kilometri pe oră,
- Viteza de stand : 124 mph (off) (108 noduri (200 km / h))
- Gama : mi 1525, (2454)
- Plafon de serviciu : 49600 ft la greutatea de luptă (15100 m)
- Rata de urcare : 9000 ft / min, (45.72 m / s)
- Wing de încărcare : 49.4 lb / ft ² (236.7 kg / m²)
- lift-la-tragere : 15,1
- Tracţiune / greutate : 0,38
- Arme: 6 × 0.50 in (12,7 mm), M2 rumenire mitraliere (1.602 runde în total)
- Rachete: varietate de lansatoare de rachete, de exemplu: 2 × păstăi Matra rachete cu 18 × SNEB 68 de rachete mm fiecare
- Bombele: 5,300 lb (2.400 kg) d , bombele sunt de obicei exterioare montate pe doi piloni rezervoare pentru a oferi un instrument util Sabre Gama. O mare varietate de bombe poate fi transportate (max loadout standardul fiind de 2 × 1.000 de bombe lb plus două rezervoare de picătură), napalm depozit cu bombe şi pot include o arma nucleară .
interesant
RăspundețiȘtergere